מ.ל.מ. חקירות
053-5338496
גבעתיים
 

תחומי התמחות
מ.ל.מ.


מעקבים

מ.ל.מ. משרד חקירות

כאשר אנו רוצים להתייחס לנושא מעקבים אנו יכולים להתייחס לשני אספקטים שונים אך קשורים בתחום המעקבים. מצד אחד, במ.ל.מ. משרד חקירות אנו מבצעים מעקבים אחרי בעלים ונשים החשודים כבוגדים, מעקבים בנושאי הונאה, מעקבים לאיסוף מידע עסקי,מעקבים אחרי עובדים, מעקבים לשם איסוף מידע וראיות לבניית תיק הקביל בבית המשפט, ובנוסף מעקבים בנושאים מגוונים אחרים.
חשוב לזכור שהמעקב הוא לא החקירה עצמה אלא כלי שבו אנו משתמשים על מנת להתקדם בתחום החקירה, חוקר מקצועי לא מתחיל בביצוע מעקבים בלי לאסוף הרבה מאוד מידע מקדים לפני כן, ביצוע מעקבים כשלעצמו הוא שיטה אינטגרלית וחשובה לאיסוף ראיות, אך ביצוע מעקבים הוא לא השיטה היחידה לעשות זאת.
האספקט השני בתחום מעקבים הוא זיהוי מעקבים. הרבה אנשים חשים כי מישהו עוקב אחרים וכי תמיד יש "עיניים" הבוחנות אותם, מתוך ניסיון אנו יכולים לומר כי הרבה פעמים תחושות אלו נובעות ממקום נכון ואמיתי. זיהוי מעקבים הוא תהליך שבו אנו בודקים בשיטות מגוונות ומורכבות האם מישהו עוקב אחריך. כמו שאתה יכול לדמיין - מעקבים מסוג זה דורשים מיומנות גבוהה מאוד וניסיון רב שנים בתחום מעקבים.

מעקבים - כיצד בעצם מתחילים לבצע מעקבים ?

לפני כל ביצוע מעקבים יש צורך בהכנות מקדימות מורכבות הכוללות בדיקת אורך החיים ופרופיל התנהגותי של האובייקט אחריו אנו רוצים לבצע מעקבים, בדיקת שגרת יומו של אובייקט המעקב ובדיקה של התנהגויות חריגות ומשתנות בשגרת היום של אובייקט המעקב.
כפי שכבר אמרנו, מעקבים זה לא משהו שכל אחד יכול לעשות לפי מה שראה בסרטי פעולה, מעקבים חייבים להיות חשאיים ואיכותיים ויבוצעו רק על ידי חוקרים פרטיים בעלי ותק בביצוע מעקבים ורישיון לעסוק בחקירות תוך כדי הפעלת שיטות מעקב וכלים טכנולוגיים מגוונים ומורכבים.

מעקבים - מהן השיטות העיקריות בהן אנו משתמשים לצורך מעקבים ?

במ.ל.מ. משרד חקירות ישנם צוותי מעקבים מהשורה הראשונה בעלי ניסיון עשיר מאוד בכל שיטות המעקבים. שיטות המעקב העיקריות הן: מעקבים רגליים, מעקבים רכובים, מעקבים סטאטיים, מעקבים ברכב דו גלגלי ועוד.
אנו מחליטים באיזה מסוגי מעקבים להשתמש מתוך הניתוח הראשוני של אובייקט המעקב, בשילוב עם נסיון רב השנים שלנו במעקבים.

מעקבים - האם ממצאי המעקב יכולים להיות קבילים בבית המשפט ?

התשובה לשאלה זו היא בהחלט כן !! מאחר ואצלנו במ.ל.מ. משרד חקירות אנו משתמשים באמצעים טכנולוגיים ברמה הגבוהה ביותר, הממצאים שנאספו בתום החקירה ובתום המעקבים הם חד משמעיים ואיכותיים. אי אפשר להשתמש בבית משפט בתמונות סרטים והקלטות מטושטשות ולא חד משמעיות, לכן, אנו במ.ל.מ. משרד חקירות השקענו הרבה מאוד משאבים באמצעים מתקדמים כמו ציוד לראיית לילה מתקדם מצלמות סטילס ווידאו ועוד.
 כלהמסמכים והתמונות שהתקבלו לפני ביצוע המעקבים והחקירות  והראיות שנאספו במהלך המעקבים והחקירות שייכים ללקוח.
בסופם של כל מעקבים והחקירות  ולאחר השגת  הממצאים יוגש ללקוח דו"ח מפורט, ואנו כמובן גם נייעץ לו  לגבי הצעדים הבאים  וכל זה מתוך ניסיוננו רב השנים בתחום המעקבים.
מעקבים.1
מעקבים.2
  משרד חקירות חקירות חוקר פרטי מעקבים  
 
לייבסיטי - בניית אתרים